تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

بررسی تنظیمات  (CMOS )BIOS

مطمئن شوید که تاچ‌پد از بخش تنظیمات CMOS (BSIO) غیرفعال نشده باشد. بعد از وارد شدن به بخش تنظیمات BIOS یا CMOS می‌توانید تنظیمات دستگاه را بررسی کنید تا در صورت غیرفعال بودن آن را دوباره فعال نمایید. برای مشاهده این تنظیمات، این دستورالعمل را دنبال کنید. البته سعی کنید این شیوه را در انتها مورد بررسی قرار دهید و با روش های مرسوم دیگر که در این مقاله ذکر شده، سعی بر تعمیر تاچ پد لپ تاپ داشته باشید.

خراب بودن فایل‌های سیستم عامل

گاهی اوقات، پاک شدن فایل های سیستم عامل یا به هم ریختن تنظیمات سیستم عامل می تواند تاچ پد را از کار بیندازد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که سیستم عامل را تعمیر کنید. بدین منظور لازم است که دیسک نصب سیستم عامل را روی درایو سی دی یا دی وی دی خود قرار دهید و عملیات تعمیر یا در نهایت نصب مجدد سیستم عامل را شروع کنید.

به طور کلی در این مرحله دو پیشنهاد ارائه می شود:

  •     تعمیر سیستم عامل
  •     نصب مجدد سیستم عامل

وقتی علت کار نکردن تاچ پد لپ تاپ، از سیستم عامل نشات می گیرد، گاهی با ریستارت کردن سیستم، گاهی با تعمیر و وقتی اوضاع وخیم است با نصب مجدد سیستم عامل مشکل حل می شود

وقتی علت کار نکردن تاچ پد لپ تاپ، از سیستم عامل نشات می گیرد، گاهی با ریستارت کردن سیستم، گاهی با تعمیر و وقتی اوضاع وخیم است با نصب مجدد سیستم عامل مشکل حل می شود.

تعویض رم نسل اول Mac Pro

تنظیمات لپ تاپ msi

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • hasty safary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی