تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

دهک / dehak

دهک / dehak

پایگاه برخط حاضر،میزبان یکی از زیر سرویس های تخصصی  پایگاه تحلیلی خبری شعار سال (shoaresal.ir ) بوده و بشکل فیدخوان، اقدام به انتشار اخبار انعکاس یافته در آن پایگاه تحلیلی و خبری می کند.

در آینده ای نزدیک، زیرسرویس های تخصصی سایر سایت ها و پایگاه های خبری و همچنین خبرگزاری های منتخب، به این مجموعه اضافه خواهد شد. شایان ذکر است که پایگاه  بر خط حاضر،هیچگونه دخالتی در محتوی اخبار بازنشر شده نداشته(بغیر از اخبار اختصاصی موردی و تغییرات جزیی در عنوان و لید خبر)، لذا مسئولیتی در قبال محتوای انعکاس یافته، متوجه این پایگاه نخواهد بود.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه حاضر، مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است .

منبع: دهک

منبع خبر : dehak

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • hasty safary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی