تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

تعمیرات باتری لپ تاپ ایسر

باتری لپ تاپ ایسر را می توان مهم ترین قطعه در این محصول به شمار آورد. این قطعه قابل شارژ، مسئولیت تامین انرژی لپ تاپ را بر عهده داشته و امکانی را فراهم می کند که این دستگاه بدون نیاز به برق کار کند. باتری لپ تاپ به دلیل طراحی ویژه این محصول و نیز عملکردی که دارد، از حساسیت های خاصی برخوردار است. به همین دلیل ترمیم مشکلات باتری اهمیت بالایی در تعمیر لپ تاپ ایسر دارد. بروز مشکل در باتری، علاوه بر اینکه فرایند شارژ شدن دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند در بلند مدت موجب بروز مشکلاتی در سایر قطعات دستگاه گردد.

به همین دلیل لازم است که این قطعه در سریع ترین زمان توسط متخصصین بررسی شده و تعمیر گردد. کارشناسان ارشد آی تی در نمایندگی ایسر، ضمن بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، باتری لپ تاپ ایسر را به صورت موشکافانه بررسی و عیب یابی می نمایند. سپس با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه می نمایند. برای کسب اطلاعاتی کاربری در مورد باتری لپ تاپ ایسر و تعمیرات این قطعه، به ادامه مطلب توجه کنید.

باتری لپتاپ ایسر

انواع باتری لپ تاپ ایسر

باتری لپ تاپ ایسر در چند نوع مختلف تولید و در این دستگاه تعبیه شده است. باتری لیتیوم یون آخرین نوع از باتری های موجود در بازار است و در برابر مشکلاتی همچون “اثر حافظه” مقاوم می باشد. نوعی دیگری از باتری که در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد، باتری نیکل کادمی نام دارد. این نوع باتری قبلا در برخی از نوت بوک ها تعبیه می شد؛ اما با پیشرفت فناوری های این حوزه و تولید باتری های مدرن تر، استفاده از مدل های نیکل کادمی تقریبا منسوخ شد. باتری نیکل متال هیدرید دیگر مدل باتری است که تولید کنندگان لپ تاپ از آنها بهره می برند.

این مدل ظرفیت نسبتا داشته و حساسیت کمتر در مقابل اثر حافظه دارند. دیگر مدل باتری که باید در مورد آن صحبت کنیم، باتری لیتیوم پلیمری می باشد. این مدل، یکی از بهترین انواع باتری برای تامین انرژی الکتریکی و تغذیه مدارات الکتریکی است. در نهایت باید به باتری هوشمند اشاره کنیم. در داخل این نوع باتری ها بردهای مداری وجود دارد که به آنها اجازه می دهد با لپ تاپ ها و کامپیوترها ارتباط برقرار کند و عملکرد باتری، دما و ولتاژ خروجی را نمایش دهد. باتری لپ تاپ ایسر بسته به مدل دستگاه ممکن است از هریک از انواع معرفی شده باشد.

تعمیر باتری لپ تاپ ایسر

تعمیر باتری لپ تاپ ایسر مقوله ای تخصصی است که به هیچ عنوان نباید آن را دست کم گرفت. تعمیرکار باید با ساختار انواع باتری های لیتیوم یون (Li-ion) ، نیکل کادمیوم (Ni-Cd)، نیکل متال هیدرید (Ni-MH) ، لیتیوم پلیمری(li-pol) و هوشمند آشنا باشد. بروز اشتباه در هریک از مراحل تعمیر باتری می تواند مشکلات این قطعه را بیشتر کرده و به دنبال آن، زمینه را برای بروز اختلالات جدی تر در سایر قطعات لپ تاپ فراهم نماید.

همکاران ما در بخش تعمیرات ایسر، برای تعمیر و رفع مشکلات باتری لپ تاپ، اقداماتی از قبیل: نصب نرم افزار های بهینه سازی مصرف انرژی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ ، عیب یابی آداپتور، اصلاح تنظیمات لپ تاپ، کالیبره کردن باتری لپ تاپ، تست باتری لپ تاپ، احیا باتری لپ تاپ، تعویض سلول باتری و شوک دادن به باتری را انجام می دهند. از آنجا که انجام هریک از اقدامات ذکر شده نیاز به برخورداری از تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارد، متخصصن ارشد ما انجام این عملیات را بر عهده گرفته اند. لذا شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر تان در این مرکز به صحیح ترین شکل ممکن انجام می شود.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر به عنوان آخرین روش برای رفع مشکلات ناشی از خرابی باتری در نظر گرفته می شود. در واقع با جایگزین کردن باتری با یک نمونه جدید، توان تازه ای به دستگاه داده شده و مشکلات آن برطرف می شود. برای تعویض باتری لپ تاپ باید به چند نکته توجه شود. اولین و مهم ترین نکته در هنگام تعویض باطری لپ تاپ ایسر این است که این قطعه با یک نمونه اورجینال جایگزین شود. باتری های تقلبی کیفیت لازم برای کار در این محصول را نداشته و ممکن است باعث بروز مشکلات جدی در قطعات دیگر لپ تاپ شوند.

همچنین عملیات تعویض باید توسط افرادی انجام شود که قبلا بارها این کار را انجام داده اند. در غیر این صورت ممکن است افراد ناشی به لپ تاپ شما آسیب بزنند. نمایندگی ایسر با توجه به حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد، تعویض باتری لپ تاپ ایسر را بر عهده مجرب ترین تعمیرکاران خود گذاشته است. این تکنسین ها با استفاده از باتری اصل و مطابق با مدل و توان مصرفی دستگاه، کیفیت عملکرد لپ تاپ شما را تضمین می نمایند.

عیب یابی PC-MM20 شارپ

تعمیرات باتری لپ تاپ ایسر

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • hasty safary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی