تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسر

تعمیرات و تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر ، از جمله مواردی است نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد. واضح است که خرابی صفحه کلید لپ تاپ، موجب ایجاد اختلال در کار تایپ می شود. لذا در صورت بروز مشکل، باید هرچه سریع تر نسبت به تعمیرات و یا در صورت لزوم، تعویض این قطعه ی کاربردی اقدام شود. به منظور آشنایی بیشتر با فرایند تعمیرات و تعویض کیبورد لپ تاپ acer ، با تیم تعمیرات لپ تاپ ایسر همراه باشید.  

روش های تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسر

همانطور که می دانید، کیبورد در رده ی سخت افزارهای لپتاپ قرار دارد. این قطعه، طی فرایندی که تایپ نامیده می شود، حرکات دست کاربر را به اطلاعات درون صفحه ی نمایشگر لپ تاپ تبدیل می کند. جالب است بدانید که برخی از انواع صفحه کلید، مجهز به چند LED در زیر دکمه های خود هستند. این LEDها، باعث می شوند که هنگام روشن شدن لپ تاپ ایسر ، چراغ ها روشن شده و موجب زیبایی کیبورد می شوند. نام این نوع صفحه کلید، کیبورد بک لایت می باشد. لازم به ذکر است که در تعمیرات و تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر، به این نکته توجه می شود که آیا کیبورد مورد نظر از نوع بک لایت هست یا خیر.

Numlock

گاهی ممکن است اختلال ایجاد شده در کیبورد لپ تاپ ایسر، به دلیل روشن بودن کلید Numlock صفحه کلید باشد. در این صورت، جای کلیدها با هم عوض شده و تایپ با مشکل مواجه می شود. با خاموش کردن این کلید، مشکل برطرف می گردد. البته این اتفاق تنها مربوط به کیبوردهایی است که پنل اعداد جداگانه ندارند.

تمیز کردن کیبورد

برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، اگر استفاده از اسپری هوا نتیجه بخش نبود، می توانید کیبورد را باز کنید. برای این کار، نیاز به یک پیچ گوشتی دارای لبه ی صاف دارید. لبه ی پیچ گوشتی را زیر کلید مورد نظر قرار داده و به آرامی آن را از جای خود خارج کنید. سپس فضای اطراف آن را تمیز کرده و کلید را مجددا در جای خود قرار دهید.

تعمیرات یا تعویض کلیدها

گاهی مشکل کیبورد لپ تاپ ایسر جدی تر بوده و نیاز به انجام اقدامات حرفه ای تری برای رفع آنها می باشد. تعمیرات یا تعویض کلیدهای کیبورد در شرایطی انجام می شود که یکی از این کلیدها یا همه آنها از کار افتاده باشند. برای این منظور، باید صفحه کلید باز شود که لازمه این کار، باز کردن قاب دستگاه است. این کار باید با دقت بالایی انجام شود تا فلت ها و اتصالات ال سی دی و قاب آسیب نبینند. همکاران ما در نمایندگی تعمیراتات لپ تاپ acer ، پس از باز کردن قاب با رعایت نکات لازم، کلیدهای آسیب دیده را تعمیرات یا تعویض می کنند و به این ترتیب، عملکرد صفحه کلید را به حالت عادی باز می گردانند.

تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر

اگر هیچ یک از موارد بیان شده در بالا موجب رفع اختلال کارکردی کیبورد دستگاه شما نشد، این بدان معناست که صفحه کلید باید تعویض گردد. در این صورت توصیه می کنیم که این کار را صرفا به دست تعمیراتکاران مجاز بسپارید. متاسفانه مراکز غیر مجاز ممکن است از قطعات بی کیفیت استفاده کرده و علاوه بر اخذ هزینه ای مضاعف، موجب بروز مشکلات جدی تری برای کیبورد لپ تاپ شما شوند. در واحد تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر، ضمن استفاده از قطعه ی ارجینال، این کار توسط کارشناسان ارشد تعمیرات کیبورد انجام می گردد. این کارشناسان، به سبب برخورداری از سالها تجربه ی کاری مفید در این زمینه، قادرند عملیات تعویض را با تخصص و ظرافت هرچه بیشتر انجام دهند.

پیشگیری از خرابی کیبورد لپتاپ ایسر

در پایان توصیه می کنیم که با رعایت چند نکته ی ساده، از خرابی و در نتیجه تعمیرات و تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر پیشگیری به عمل آورید:
•    در هنگام تایپ، دکمه های کیبورد را آرام فشار دهید.
•    مراقب نفوذ گرد و غبار و آشغال به کیبورد لپ تاپ خود باشید.
•    به هیچ عنوان سیستم خود را در معرض نفوذ مایعات قرار ندهید.
•    از وارد آوردن فشار بر لپ تاپ ایسر خود، خودداری نمایید.

پیاده سازی سطح مایکروسافت Pro X

تعمیرات قطعات لپ تاپ ایسر

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • hasty safary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی