تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

علت سیاه شدن صفحه لپ تاپ چیست؟

سیاه شدن صفحه لپ تاپ، خاموش شدن صفحه لپ تاپ و تاریک شدن صفحه، برخی از مشکلاتی هستند که کاربران لپ تاپ ممکن است با آنها مواجه شوند. ممکن است شما لپ تاپ خود را روشن کنید و با وجود شنیده شدن صدای فن ها و روشن شدن چراغ لپ تاپ، تصویری در مانیتور مشاهده نکنید. به عبارت دیگر در چنین شرایطی با وجود روشن بودن سیستم، صفحه نمایش سیاه باقی می ماند. در اینجا احتمالاً از خود می پرسید علت سیاه ماندن صفحه نمایش لپ تاپ چیست؟  در این مقاله قصد داریم به این پرسش شما پاسخ داده و راه های رفع مشکل را نیز بررسی کنیم.

 

باید توجه داشت که بروز مشکلات متعدد در لپ تاپ همیشه نشانه ای از خرابی قطعات سخت افزاری نیست. گاه اختلالات نرم افزاری نیز باعث بروز مشکلاتی در دستگاه خواهند شد. بنابراین ممکن است سیاه شدن صفحه لپ تاپ نیز به دلایل نرم افزاری و یا سخت افزاری به وجود آمده باشد. توصیه کارشناسان نمایندگی لپ تاپ ایسر این است که پس از بررسی علت های نرم افزاری، بهتر است برای بررسی قطعات سخت افزاری دستگاه، لپ تاپ را به متخصصان تعمیر لپ تاپ بسپارید. آنها با عیب یابی دقیق دستگاه، مشکل اصلی را شناسایی کرده و با تعمیر و تعویض قطعات، آن را برطرف می نمایند. در ادامه برخی از مهمترین دلایل سیاه ماندن صفحه نمایش لپ تاپ را مرور می کنیم.

تعمیر و نگهداری لپ تاپ

 

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • hasty safary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی